De wekelijkse oplage van Humo, het clubblad van de VRT, kent de laatste jaren een dalende trend:
van 271.408 exemplaren in 2005
naar 262.678 in 2010,
naar 197.692 in 2011,
naar 167.730 in 2012,
naar 150.232 in 2013.
2014: Humo blijft dalen, met 17,57 procent, en haalt nog 123.830 exemplaren.
Moed houden, jongens, nog maximum 7 jaar en dan kan de VRT overschakelen naar De Nieuwe Werker.
Meer over de week- en maandbladenmarkt
Met dank aan Wim P. voor de tip.
Is dat dat blad met de tv-programma’s? Die staan nu toch gewoon op uw scherm?
Ook tv-programma’s zoals in elk ‘duidingsmagazine’.
Wie kan het zich nog herinneren “Humor Radio” Ik las dat graag , vooral dat stripfiguur “pechvogel” dat manneke met zijn grote neus , was mijn beste vriend. Nu is Humo “correct” geworden , zoals Knack , vandaar dat ze moeten inleveren . Dat feit , is een sprankeltje hoop voor de toekomst . Zelfs de meest simpelen , de rechtvaardigen, de begripvollen m.a.w de rood , groene broeders e.d. Het Vlaamsche volk, willen niet allemaal correct blijven , nu de maskers afvallen en de ware aard en het doel van andersgecultiveerden komt bovendrijven . Om nog te zwijgen over hun doordachte ,smerige , leugenachtige graaivingeren politiek .