Ze komen. Dat wisten jullie al. Jullie. Niet de goedgelovige Gutmensch of ongeïnteresseerde struisvogel. Niet de meerderheid van de bevolking.
En de politici en media weten het ook. Maar ze hemelen het op of ze houden het stil, tenzij er iets misloopt. Iets waar ze geen vat op hebben. Iets dat niet onder de mat der vergetelheid of achter de nevel van verdwazing kan verstopt worden. Zoals bv. bij rampen.
Ze komen langs alle kanten, via alle mogelijke en onmogelijke kanalen. Maar ze komen en blijven komen.
Niet de trekvogels. Dat hadden jullie al begrepen.
Enkele voorbeelden van de laatste dagen:
1. De brandende ferry:
Gisteravond in het neutrale journaal werd er gewag gemaakt dat het aantal slachtoffers veel hoger zou liggen dan het aantal passagiers op de scheepslijst doet vermoeden. Er zouden immers ‘illegalen‘ in het ruim verdronken zijn. Je moet maar durven. Als ‘illegalen‘ verdrinken dan duikt heel de goegemeente in een collectieve rouw. We gaan ons hier nu niet afvragen hoe die zelfs maar aan boord geraakt zijn. Die antwoorden krijgen we toch nooit.
Intussen duiken er via verschillende kanalen berichten binnen van “Arabische” (i.e. moslim) mannen die zich met geweld toegang tot de reddingshelikopters verschaften. Aan boord telt bij een noodsituatie nog altijd de regel “vrouwen en kinderen” eerst. Moet je niet mee afkomen bij de heren van Allahs schepping.
De Griekse sopraan Dimitra Theodossiou was ook aan boord en zij kon gelukkig haar wedervaren navertellen: “Het was de hel. Ik zag echt angstaanjagende scènes. Er waren mannen, Irakezen, Turken, Pakistanen op dat schip, die – zoals iedereen – verzocht werden te gaan zitten opdat de redders de voorrang konden geven aan kinderen, ouderen en vrouwen. Maar zij klommen, sloegen en trokken mensen neer om eerst in de helikopters te geraken. Ook ik werd geslagen. Ziek! Ik zal het nooit vergeten!”
2. Vrachtschip Blue Sky M in nood.
Aan boord van een vrachtschip ten westen van het Griekse eiland Corfu, bevinden zich gewapende immigranten. Het schip zond naar aanleiding daarvan noodsignalen uit. Schattingen van het aantal opvarenden lopen uiteen van vierhonderd tot zevenhonderd, waaronder illegale immigranten. Volgens Elsevier gaat het wel degelijk om 600 illegalen. De kapitein heeft blijkbaar intussen de situatie onder controle; zijn noodsignaal werd ingetrokken.
Ook hier rijst de vraag hoe honderden illegalen op een vrachtschip belanden. Een vrachtschip vervoert goederen over zee, geen of quasi geen passagiers, tenzij een vertegenwoordiger van de rederij of familieleden van de officieren. Het is tenslotte geen cruiseschip of ferry. Dat er enkele illegalen als verstekeling aan boord van een vrachtschip toegang tot de EU-vetpotten krijgen is niet ongebruikelijk, maar 600? Dat is met medeweten van de rederij, de kapitein en de bemanning. Wat ons dan bij de vraag brengt of die niets ten laste kan gelegd worden als mensenhandelaars. Allicht moeten we geen verdere verklaring zoeken dan “het schip vaart onder Moldavische vlag…”. Waarmee we hierbij voor alle criticasters willen bevestigen dat wij niets hebben tegen een Moldavische vlag an sich…
Moldavië, het land dat onze verrijking nog zal doen toenemen.
3. En dan is er het heuglijk nieuws uit het zuiden: Migranten zijn door het dolle heen.
Perfect te begrijpen. Als wij onze vakantie gekozen en geboekt hebben, dan verkeren we ook al even in vreugdevolle verwachting van het dolce far niente toekomstbeeld.
Nog een fijne laatste 2014-avond. Op hoop van beterschap in 2015.
FT
Toevoeging: 2. Vrachtschip
Onze analyse bleek waarheid te worden. Schip op drift. Bemanning verdwenen. Waarmee onze stelling ‘mensenhandelaars’ bevestigd werd. Het kan ons niet schelen onder welke vlag dit schip voer. Feit is dat de eigenaars, de rederij, de tussenpersonen, de kapitein en bemanning wel degelijk op de hoogte waren. Feit is dat een oud vrachtschip dat op de klippen loopt méér waard is dan een schip dat niet meer als zeewaardig beschouwd werd door Lloyds, derhalve niet meer verzekerd kan worden, en geen dienst meer kan doen als zodanig op de oceanen. Daarentegen als doodskist voor illegalen is het perfect inzetbaar.
“Het is dan wel onduidelijk hoe het komt dat de Griekse autoriteiten geen problemen hebben vastgesteld aan boord.”
Komt erbij dat de Grieken ten einde raad zijn met de ‘vluchtelingen’ op hun grondgebied. Ze zitten zelf in de miserie en worden door de EU verplicht een ‘menswaardige’ opvang te voorzien voor ieder die in de EU zijn heil en welvaart zoekt.
Het is trouwens raden naar de hoeveelheid schepen op de oceaanbodem die slechts omwille van hun verzekerde waarde een laatste reis op zee ondernamen. En op de bodem van de zee belandden met vracht én bemanning opdat niemand het kon navertellen. Da’s trouwens voer voor de experten terzake. Niet dat we geen vermoedens hebben: welke landen hadden / hebben een overschot aan oude schepen, die niet meer inzetbaar waren / zijn? In en rond Piraeus ligt de grootste hoop oud ijzer van heel de wereld.
FT
Als variatie op de reacties in verband met moslims en hun praktijken, hier eentje van iemand die er midden in stond en er korte metten mee maakte, want ons kent ons :
‘de regels en theorieën van een oude Arabische sheik en de absurde uitleg van generaties van vuile en onwetende imams, hebben in Turkije alle civiele en strafrechtelijke wetten vastgelegd. In de vorm van een wet hebben ze de minste handelingen en gebaren vastgelegd : de voeding, de uren van waken en slapen, zeden en gewoonten en zelfs de intiemste gedachten. De Islam is de absurde godsdienst van een immorele bedoeïen die rot in een verweesd kadaver dat ons leven vergiftigd.’ – Ata Turk.
Ik wel maar Erdogan is het niet mee eens.
Gisteren meldde GvA dat 3 Antwerpenaren gered waren. Wij gelukkig, de familie gelukkig, iedereen gelukkig. Die Antwerpenaren zagen er helemaal niet Antwerps uit en vandaag kregen we een officiële mededeling van de bevoegde diensten dat er slechts van de drie in b verblijvende passagiers slechts één passagier de Pelgische nationaliteit had. De twee anderen hadden een vluchtelingenstatuut. De drie (één uit Hasselt) schijnen nog in Italië te verblijven en toch kregen we al foto’s van de gelukkige, herenigde familie te zien.
Rekensom : 3 Antwerpenaren + 1 Hasseltenaar = 4. Wie kan niet rekenen?
Hebben we gisteren ook in het journaal op tv gehoord. Vluchtelingen, die terugkeren naar hun thuisland – vakantie? smokkel? andere? – asielzoekers, verblijvende in het land b, die bijna het loodje gelegd hadden op de terugweg naar de uitkeringen. Theo Francken laat steken vallen; als hij de resterende 50% nu eens een vakantie zou aanbieden in het thuisland en hen daar dan “vergeten”… Immigratieprogleem opgelost. Wij een pak gelukkiger.
Het scenario zoals beschreven in het boek van Jean Raspail: “Le camp des Saints” is in volle uitvoering.
Een dergelijke invasie kan enkel plaatsvinden met de actieve medewerking van de EUSSR.
Een belangrijke “hulp” wordt hierbij “gegeven” door de mafia.
http://www.hurriyetdailynews.com/default.aspx?pageid=438&n=italian-police-unveil-mafia-illegal-immigration-link-in-groundbreaking-operation-2010-02-04
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/italy/11271882/Mafia-capital-Rome-hit-by-mobster-scandal.html
De EUSSR, na de invoering van de Schengen-zone, is zo lek als een zeef aan de buitengrenzen, en gezien er geen binnengrenzen meer zijn, is het overal een duiventil waar men komt en gaat zonder het minste probleem. Cui Bono?.
Dit alles is echter geen toeval. Diegenen die dit wel denken dwalen!!
In feite verloopt alles volgens plan, en dit is de EUSSR overspoelen met vreemdelingen.
Welke problemen Europa ook moge hebben, het zijn echter deze vreemdelingeninvasies die ons naar de ondergang zullen voeren.(met dan de “islam” in de hoofdrol!!).
Ondertussen “woedt” de politiek van het gebroken geweer.(cfr de jaren 30 van vorige eeuw).
Het verschil met mei 1940 is, dat de vijand nu al binnen de muren zit, en bovendien via de “diversiteit” doorgedrongen is in het ganse staatsbestel.