Best mogelijk dat, mits een water/vuil-afstotende laklaag een bétere bescherming van het bovenste deel van de wagen komt, doch wàt wordt er dan gedaan met het onderste deel (?)… dààr zijn er mogelijkheden-genoeg wààr het straatvuil zich kan ophopen. Zowel “in de kuststreek”, alwaar de zoutbevattende zeebries, als in het “binnenland” waar vooràl in de winter men te maken heeft met strooizout op de wegen, zullen het “grondig reinigen” van de auto NOG STEEDS noodzakelijk maken. “Nuttige beschermlaag” (?) …. waarschijnlijk wél, doch TOCH NIET zoooo “tot-in-de-hemel-prijzende” nieuwigheid.
Een Audi kopen Victor, die zijn al sinds 1985 helemaal gegalvaniseerd, dus geen roest meer. De A2 was zelfs van aluminium. Maar ja, iedereen wil een Mercedes, dan moet je er de roest maar bijnemen.
Best mogelijk dat, mits een water/vuil-afstotende laklaag een bétere bescherming van het bovenste deel van de wagen komt, doch wàt wordt er dan gedaan met het onderste deel (?)… dààr zijn er mogelijkheden-genoeg wààr het straatvuil zich kan ophopen.
Zowel “in de kuststreek”, alwaar de zoutbevattende zeebries, als in het “binnenland” waar vooràl in de winter men te maken heeft met strooizout op de wegen, zullen het “grondig reinigen” van de auto NOG STEEDS noodzakelijk maken.
“Nuttige beschermlaag” (?) …. waarschijnlijk wél, doch TOCH NIET zoooo “tot-in-de-hemel-prijzende” nieuwigheid.
Een Audi kopen Victor, die zijn al sinds 1985 helemaal gegalvaniseerd, dus geen roest meer. De A2 was zelfs van aluminium. Maar ja, iedereen wil een Mercedes, dan moet je er de roest maar bijnemen.