Met ondertiteling, maar vertaling niet beschikbaar.
9 gedachten over “Wat weten de VSA van MH 17?”
Benieuwd wanneer ze eindelijk het juiste gereedschap gaan vinden om die zwarte dozen open te doen. Op wat overblijft van de cockpit is duidelijk te zien dat de vele gaatjes in de vliegtuigwand zich vooral concentreren thv de cockpit, merkwaardig genoeg ook binnenin. Er zouden zowel naar buiten geplooide gaten als naar binnen geplooide zijn, wat het wel heel moeilijk maakt. Verder vind ik het verdacht dat 2 vliegtuigen van dezelfde maatschappij, van een islamitisch land nog wel, verloren gaan in zo korte tijd. Er zijn er nl honderden.
Wij hebben ook verschillende versies van de mogelijke reden gelezen. En er niets over gebracht omdat we zaten te wachten op die dozen…
Het enige wat men laat doorschemeren is dat er niets verdachts op de voicerecorder staat (buiten het gebruikelijke gesnurk dan wsl), en dat de luchtdruk plots weggevallen is, waaruit men verkeerdelijk besluit dat een projectiel de schuldige is. Maar door een ontploffing IN het vliegtuig valt de druk ook plots weg ntl.
De satellieten van de USA kunnen zien wat er op je tafel staat tijdens een BBQ, waarom hebben ze het vliegtuig niet gezien??? De Amerikanen verkopen ons peren voor ananassen.
Terwijl ze de rest van de wereld van wapens voorzien. Straf eigenlijk dat in Irak oorlog gevoerd wordt met Amerikaanse wapens aan beide kanten.
Daar staat dan op” made in USA “, kwestie van beleefdheid voor degene die het toegeschoten kreeg.
Pertinente vragen zijn in de politiek hoogst ongewenst.
Wat weten de USA =alles, het is te zeggen de AIPAC en CFR mafia en hun soortgenoten in Londen, Parijs en Kiev. Het gaat hier om de zoveelste “false flag” operatie in de rij, georganiseerd door steeds dezelfden. Het onderzoek van de “zwarte dozen” werd toevertrouwd aan de Britse AAIB, dezelfde dienst die betrokken was bij de “cover-up” van de Lockerbie ramp. Zoals reeds gesteld in mijn bijdrage over de ramp met het Maleisische toestel MH 17 zal er niets uitkomen over wat er werkelijk is gebeurd. Dit geldt ten ander ook voor het toestel van Air Algérie, zie mijn andere bijdrage hierover. Er zijn immers meer dan voldoende dossiers waarmee kan “gechanteerd” worden. Zie ook de ramp met de TWA800(http://edition.cnn.com/2013/06/19/us/twa-crash-claim/) Zie de andere bruggetjes. http://www.rense.com/general96/malayperp.html http://aanirfan.blogspot.be/2014/07/mh17-holland-jews-and-child-abuse.html Wat Nederland betreft , met het grootste aantal slachtoffers, weet de regering maar al te goed wat er gebeurd is. De Nederlandse regering moet niet alleen zwijgen maar op de koop toe de leugens herhalen.. om de waarheid te verbergen. Wat een vernedering, waarbij de slachtoffers postuum nog eens geschoffeerd worden Van je “uitverkoren vriendjes moet je het immers hebben!!!” http://www.rense.com/general96/dutch.html Er is dan ook nog de problematiek van de “lijken in ver gevorderde staat van ontbinding” die er door de separatisten werden aangetroffen, en waar nadien niets meer wordt over gezegd!! zie bruggetje :http://www.dailymail.co.uk/news/article-2697895/Now-rebel-commander-blamed-downing-MH17-says-bodies-aren-t-fresh-claims-corpses-dead-days.html Wat zat er nog in de bagageruimte =lijken??? En welke??? Het ganse onderzoek is dan een een ergerlijke klucht, waarin de “klassieke media” een toonaangevende rol spelen. De Russen anderzijds, weten ook wie wat gedaan heeft maar met de “Smolensk-ramp” moeten ze ook zwijgen. Trouwens in Moskou zitten dezelfde handlangers als elders. Het belangrijkste is echter, dat deze “false flag” met het MH17 toestel niet gegeven heeft wat men er van verwachtte, en bijgevolg is het wachten op een nieuwe, die wel de nodige impact zal hebben, die uiteindelijk moet leiden tot WO3.
Het laatste nieuws over de MH17. Op 08 augustus 2014 werd door Oekraïne, Nederland, Australië en België een “Non-disclosure Agreement” afgesloten waarbij de resultaten van het onderzoek geheim blijven, en slechts kunnen bekend gemaakt worden als alle partijen akkoord gaan.(zie bruggetje). De vraag hierbij is :” Wie heeft er voor België getekend??”, en “Waarom?”. Zie ook de reactie van Joost Niemoller !!! In de klassieke media is van dit “akkoord” nog echter geen sprake!! Golfbrekers heeft hier dan ook blijkbaar een “primeur” voor Vlaanderen!!! Zat er over deze zaak iets in de laptop van Di Rupo???
Benieuwd wanneer ze eindelijk het juiste gereedschap gaan vinden om die zwarte dozen open te doen.
Op wat overblijft van de cockpit is duidelijk te zien dat de vele gaatjes in de vliegtuigwand zich vooral concentreren thv de cockpit, merkwaardig genoeg ook binnenin. Er zouden zowel naar buiten geplooide gaten als naar binnen geplooide zijn, wat het wel heel moeilijk maakt.
Verder vind ik het verdacht dat 2 vliegtuigen van dezelfde maatschappij, van een islamitisch land nog wel, verloren gaan in zo korte tijd. Er zijn er nl honderden.
Wij hebben ook verschillende versies van de mogelijke reden gelezen. En er niets over gebracht omdat we zaten te wachten op die dozen…
Het enige wat men laat doorschemeren is dat er niets verdachts op de voicerecorder staat (buiten het gebruikelijke gesnurk dan wsl), en dat de luchtdruk plots weggevallen is, waaruit men verkeerdelijk besluit dat een projectiel de schuldige is. Maar door een ontploffing IN het vliegtuig valt de druk ook plots weg ntl.
De satellieten van de USA kunnen zien wat er op je tafel staat tijdens een BBQ, waarom hebben ze het vliegtuig niet gezien??? De Amerikanen verkopen ons peren voor ananassen.
Terwijl ze de rest van de wereld van wapens voorzien. Straf eigenlijk dat in Irak oorlog gevoerd wordt met Amerikaanse wapens aan beide kanten.
Daar staat dan op” made in USA “, kwestie van beleefdheid voor degene die het toegeschoten kreeg.
Pertinente vragen zijn in de politiek hoogst ongewenst.
Wat weten de USA =alles, het is te zeggen de AIPAC en CFR mafia en hun soortgenoten in Londen, Parijs en Kiev.
Het gaat hier om de zoveelste “false flag” operatie in de rij, georganiseerd door steeds dezelfden.
Het onderzoek van de “zwarte dozen” werd toevertrouwd aan de Britse AAIB, dezelfde dienst die betrokken was bij de “cover-up” van de Lockerbie ramp.
Zoals reeds gesteld in mijn bijdrage over de ramp met het Maleisische toestel MH 17 zal er niets uitkomen over wat er werkelijk is gebeurd. Dit geldt ten ander ook voor het toestel van Air Algérie, zie mijn andere bijdrage hierover.
Er zijn immers meer dan voldoende dossiers waarmee kan “gechanteerd” worden.
Zie ook de ramp met de TWA800(http://edition.cnn.com/2013/06/19/us/twa-crash-claim/)
Zie de andere bruggetjes.
http://www.rense.com/general96/malayperp.html
http://aanirfan.blogspot.be/2014/07/mh17-holland-jews-and-child-abuse.html
Wat Nederland betreft , met het grootste aantal slachtoffers, weet de regering maar al te goed wat er gebeurd is. De Nederlandse regering moet niet alleen zwijgen maar op de koop toe de leugens herhalen.. om de waarheid te verbergen.
Wat een vernedering, waarbij de slachtoffers postuum nog eens geschoffeerd worden
Van je “uitverkoren vriendjes moet je het immers hebben!!!”
http://www.rense.com/general96/dutch.html
Er is dan ook nog de problematiek van de “lijken in ver gevorderde staat van ontbinding” die er door de separatisten werden aangetroffen, en waar nadien niets meer wordt over gezegd!!
zie bruggetje :http://www.dailymail.co.uk/news/article-2697895/Now-rebel-commander-blamed-downing-MH17-says-bodies-aren-t-fresh-claims-corpses-dead-days.html
Wat zat er nog in de bagageruimte =lijken??? En welke???
Het ganse onderzoek is dan een een ergerlijke klucht, waarin de “klassieke media” een toonaangevende rol spelen.
De Russen anderzijds, weten ook wie wat gedaan heeft maar met de “Smolensk-ramp” moeten ze ook zwijgen. Trouwens in Moskou zitten dezelfde handlangers als elders.
Het belangrijkste is echter, dat deze “false flag” met het MH17 toestel niet gegeven heeft wat men er van verwachtte, en bijgevolg is het wachten op een nieuwe, die wel de nodige impact zal hebben, die uiteindelijk moet leiden tot WO3.
Het laatste nieuws over de MH17.
Op 08 augustus 2014 werd door Oekraïne, Nederland, Australië en België een “Non-disclosure Agreement” afgesloten waarbij de resultaten van het onderzoek geheim blijven, en slechts kunnen bekend gemaakt worden als alle partijen akkoord gaan.(zie bruggetje).
De vraag hierbij is :” Wie heeft er voor België getekend??”, en “Waarom?”.
Zie ook de reactie van Joost Niemoller !!!
In de klassieke media is van dit “akkoord” nog echter geen sprake!!
Golfbrekers heeft hier dan ook blijkbaar een “primeur” voor Vlaanderen!!!
Zat er over deze zaak iets in de laptop van Di Rupo???
http://www.blacklistednews.com/The_Causes_of_the_MH17_Crash_are_%E2%80%9CClassified%E2%80
%9D._Ukraine%2C_Netherlands%2C_Australia%2C_Belgium_Signed_a_%E2%80%9CNon-disclosure_Agreement%E2%80%9D/37468/0/38/38/Y/M.html
http://joostniemoller.nl/2014/08/officieel-onderzoek-naar-mh17-gaat-in-doofpot/
Zoals reeds in mijn reactie dd. 19.08.2014 vermeld werd, zal er dan ook niets uitkomen over de ware toedracht van dit drama.