Dries is van alle markten thuis. Zelfs de lingeriewereld heeft voor hem geen geheimen:
Dries liet zich inspireren door onderstaande video.
Of de verkoopcijfers van Victoria’s Secret zullen stijgen door hun lingerie te tonen op… euh… minder aantrekkelijke meer inclusieve “waarheidsgetrouwe” modellen is nog maar de vraag. In elk geval wordt er vooral de draak mee gestoken… “What women want”… voor zover dit niet gecensureerd wordt. Ook de Raad van Bestuur zou in de toekomst uitsluitend bevrouwd worden met vrouwelijke wezens volgens een regenboog-kleurenpalet – voltooid, onvoltooid, verzonnen of verwezenlijkt. Als dit geen discriminatie is…!
Het linkse firmament ligt in een aanbiddingstrance “long overdue”. Whoopi Goldberg kon uiteraard niet ontbreken bij dit hoogst interessant hedendaags probleem. “Hoog tijd”; het zijn immers de mannen die lingerie kopen…omdat ze eigenlijk gluurders zijn, lingerie kiezen voor imaginaire droomvrouwen, maar geen functionele lingerie voor alledaagse vrouwen met vetrolletjes, voor transvrouwen, voor manvrouwen die nog beschikken over een overbodig lichaamsdeel… kortom heel het frivole lingerietheater: wèg ermee! Terug naar de flanellen onderbroeken en inbraakveilige borstforkliften van ons moemoe.