Red Bull deelde maandagavond blikjes energiedrank uit aan de Grote Moskee in Brussel. Bij de actie hoorde ook een slogan: ‘voor dagen die ‘s nachts beginnen’, een duidelijke verwijzing naar de ramadan. Niet iedereen was even blij met het initiatief.
“Na het avondgebed zijn de moslims in een spirituele staat en hebben ze geen boodschap aan opgedrongen consumptie.”
Verneem er hier alles over
“Bij velen overheerst het gevoel dat moslims het hele jaar door niet van tel zijn. Enkel tijdens de ramadan staan alle rekken en reclamebrochures vol met producten voor moslims”, reageert Michael Privot van belangenvereniging EMBEM.
Let op: wat deze linkse rat zegt kan al een reden genoeg zijn om een aanslag te plegen, de moslims zo een beetje kennende. ‘Gebrek aan aandacht’ als oorzaak van radicalisering, het moet kunnen. Ze zijn al met 250.000 in Brussel las ik ergens, tijd voor actie dus.
Ze moeten eens proberen een spirituele staat te bereiken met een fles Whiskey ! Dat is veel plezanter en ze maken zelfs kans op een visioen van Allah in het roze
In Duitsland zijn in 2014, 217.716 schaapjes uit de katholieke kerk getreden. Deze klanten nemen het aangeboden product niet maar af, alhoewel er in principe nog vraag naar is.
‘De joden zijn onze oudere broeders’ en ‘ de moslims bidden tot dezelfde god’. De klanten ervaren het alsof de CEO van coca cola reclame zou maken voor Pepsi cola of Dixan voor Ariel.
Dat is nog altijd geen 1% van hun klantenbestand…