Na 48 jaar werd Oostenrijk winnaar (m/v/?).
Twee beelden die de ‘vooruitgang’ illustreren:
Arm Oostenrijk! Arm Europa! Arme Toekomst!
Na 48 jaar werd Oostenrijk winnaar (m/v/?).
Twee beelden die de ‘vooruitgang’ illustreren:
Arm Oostenrijk! Arm Europa! Arme Toekomst!
bovenste foto dat moet een vrouw zijn want zij heeft geen baard !
Tweede foto dat moet een man zijn want hij heeft een baard . Onze beschaving knabbelt aan zijn hoogtepunten
Het Eurosongfestival staat symbool voor de Europese Unie: veel show, weinig kwaliteit. Het komt bij beide vooral op luid schreeuwen aan, om van het zielige playbacken nog maar te zwijgen. Afschaffen die beide instellingen, we maken ons belachelijk en ongerespecteerd in heel de wereld.
In het journaal van VRT: Oostenrijk heeft de Eurovisieprijs gewonnen. De vrouw met de baard won.
Nee verdomme, de man met de baard in vrouwen kleding won.En zo wordt de werkelijkheid steeds verdraaid.
Ja arme wereld. Alles mag–alles kan– Wat gaat men nog uitvinden om de weldenkende mensen te provoceren ? arme mensheid !
De waanzin eindigt niet bij de Eurovisie.
Onze oosterburen zijn ook hevig besmet en hebben weer wat om zich over op te winden. Nu ligt procter & gamble onder vuur. De marketing-afdeling komt daar op de idee om, in het vooruitzicht van het WK, de voetbal shirt van het Duitse elftal op de verpakking van de waspoeder Ariel te drukken. En om een goede beurt te maken voegt ze 5 beurten aan de gebruikelijke inhoud van 83 beurten toe en zet triomfantelijk,op de voetbal shirt, het nr. 88.
Helaas, 3 x helaas, de hooligans neo-nazi ‘s gebruiken toch het nr. 8 als equivalent voor de 8ste letter van het alphabet = H. Tweemaal 8 is dus HH. Heil Hitler.
Alleen zotten begrijpen de verontwaardiging.
En het kan nog erger; in NL is men begonnen het wereldrecord …TV kijken te verbeteren, dat momenteel op 87 uur staat. Doel is dus …88 uur aan een stuk kijken.
Van symbolen moet ze het hebben zoals het derde rijk…….
http://www.martinvrijland.nl/2014/05/11/conchita-wurst-rise-like-a-phoenix-eurovisie-songfestival/
Stradi, kan jij mij eens verklaren wat het derde rijk hiermee te maken heeft? Vermoed dat ‘mijnheer’ Conchita daar nooit op het podium zou hebben gestaan.
Lees het artikel waar de link naar verwijst, één en al symboliek over de Saturnus-god, de Fenix, de satan verering. Ik heb het niet over de geaardheid van het subject dat optrad, dat laat ik aan kenners over….. . Als er iets was waarmee het derde rijk zijn massa-indoctrinatie bezegelde was wel met symboliek. met elkander, door gedachte-eenheid versmolten. Symbolen zijn feitelijk omgezette vergelijkingen. Ze ontstaan door overdracht van zinnelijke, concrete voorstellingen op het abstracte door het brengen van uitwendige vergelijkingspunten tot inwendige abstracte identiteit. De symboliek is een beeldschrift, een tekentaal.’
https://www.google.be/search?q=derde+rijk+symbolen&client=firefox-a&hs=Ca8&rls=org.mozilla:nl:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=K49wU-XZBMekPducgMAH&ved=0CD4Q7Ak&biw=979&bih=434
Symbool, van het Griekse “symbolon” hetgeen “teken” wil zeggen, is een wezen of een voorwerp dat een abstract begrip voorstelt of verbeeldt.
De benedictijn Bruno Van Havere geeft in zijn boek: “Het Zinnebeeld in de Kristelijke Kunst” volgende definitie voor symbolen: ‘Symbolen zijn voorstellingen van het onvergankelijke in zinnelijk waarneembare vormen; het één en het ander is in een
Prof. Dr. J. M. Timmers geeft in zijn boek “Symboliek en Iconografie” volgende definitie: ‘… een symbool is een begrip, of de voorstelling daarvan, dat, een ander begrip vervangende, voor de waarnemende geest dit vervangend begrip samenvat.’
Tot uw dienst
Mona Liza?
Conchita : zij die Maria de waarheid bekende?
Toch ga ik dit jaar terug naar Tirol, al was het maar om terug een kaartje te sturen naar Louis Michel.
Voor de Golfbrekersfans die niet (meer) zouden weten wié die “zanger-zonder-baard, mèt op achtergrond, de Oostenrijkse vlag”, het was Udo Jürgens, de toénmalige Eurosongwinnaar met het liedje: “Merci, merci für die Stunden, chérie”.
Maar dàt was van in die mooie tijd toen Eurosong nog draaide om “le chanson” … de melodieuse klanken (zodat men er nog jaaarenlang kon van genieten, zelfs al HOORDE men het ènkel via de radio 🙂 tegenwoordig draait het ènkel nog om de SHOW èn “extravaganza”… bweurk 🙁 niet meer om aan te zien.
Dat travestietencircus interesseert mij al eeuwen niet meer.
De decadentie van het mei’68 venijn haalt de bovenhand. Zoals Nero zou zeggen : hoera Europa brandt.
Conchita is een karikatuur van ‘de mens’. Het is een seksloze tussensoort, een belediging voor gezonde, normale mensen. Het Eurovisiegebeuren zet aan tot het tolereren van idiote perversies.
Antwerpen heeft zijn playbackshow al geboekt lees ik. Ik vraag mij af of die man überhaupt dat liedje ooit zelf ingezongen heeft. Als al zijn optredens playback zijn, kom je dat toch nooit te weten? Mss kan hij geen noot zingen, en is het hem alleen voor het provoceren te doen, voor het ‘respect’.
Beste Raymond,
Het moet voor u moeilijk zijn dit te vatten, als vrouwenhater.
Antwerpen heeft altijd travestieten playback show’s gehad, die overigens in mum van tijd uitverkocht waren., Ik verduidelijk shows, geen Gay parade.
Diva zijn hoort bij travestiet zijn, den baard iets minder.
Ach, Conchita is op zich al een symbool, door met baard zich te ‘O’uten,, misschien moeten we afstappen dat de O enkel maar gerelateerd wordt aan een pijltje en kruisje( M-V)
In een wereld waar overbevolking tot ondergang leidt zijn ze nuttig, Egyptenaren en Romeinen prezen homoseksualiteit om overbevolking tegen te gaan.
Persoonlijk zie ik liever dergelijke figuren optreden dan wanneer de jeugd in dancings , waar gang-bangs tot de multiculturele verheerlijking hoort, waar de moraal echt ver zoek is voor de toeschouwer.
Conchita symboliseert een vrouw in mannenlijf, en bezingt het ook, ze doorbreekt een taboe.
Ieder zijn mening, Gina. Wij hebben de onze.
taboe of gene taboe . Ik heb toch liever een vrouw zonder , dan met een baard . Voorlopig heb ik nog geen schaamtegevoel omdat ik een hetero ben en geen traverstiet of janet .
Het ging hier bij dit Eurosongfestival(waar ik niet naar kijk) in de eerste plaats om een gigantische manipulatie en indoctrinatie van de miljoenen kijkers, om er de “holebi-agenda” nog meer door de strot te rammen, dan nu al het geval is.. Dit gebeurde via zichtbare en onzichtbare symbolen, waar Stradi ook al naar verwees in zijn bijdrage. De kans was immers te schoon om dit Eurosongfestival met zijn miljoenen kijkers hiervoor niet te misbruiken. De drijvende krachten hierachter zijn de occulte machten achter de NWO. Deze “holebi-problematiek” is één der wapens die wordt ingezet om onze westerse maatschappij te vernietigen. Achter het zo gezegde “racisme, seksisme, discriminatie” gaat immers de marxistische klassenstrijd schuil. 220 jaar geleden kwam datzelfde soort achter deze NWO ons hier ook al eens “bevrijden” in naam van de “vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid”. Het resultaat hebben we toen gezien en gevoeld.
De gebruikte methodes voor deze hersenspoeling zijn afkomstig van het Engelse Tavistock institute. Inzake de muziek zelf speelt de Frankfurter Schule een belangrijke rol met o.a. Adorno. Een duidelijke analyse hiervan kan men vinden in het boek :”The Story of the committee of 300″ van Dr John Coleman. In dit boek is er ook een inleiding in de achtergronden van de NWO.
Conchita is in deze ganse opvoering maar “een gewillige nuttig idioot”. Wat ons echter moet bezig houden is vooral de verborgen agenda achter de opgevoerde decadentie, waarvan de negatieve gevolgen niet te overzien zijn.
De Holebi’s zelf moeten zich geen illusies maken, de dag dat men ze niet meer nodig heeft of als ze in de weg zullen lopen, gaan er torengebouwen tekort zijn om ze eraf te gooien. Het gaat hier dus niet om mensenrechten en menselijke waardigheid, maar om een meedogenloze exploitatie van bepaalde psychische problemen.