Onderbroekennieuws

Kennen jullie Victoria’s Secret?

Een Amerikaanse onderbroekenfabrikant, vooral van belachelijke dameslingerie, die zijn waren voor sexy of erotisch houdt omdat de Amerikaanse preutse maatstaven gehanteerd worden. Was gedurende ruime tijd succesvol omdat hij grote shows organiseerde met topmodels die in zijn onderbroeken en grote engelenvleugels over het podium huppelden. Vrouwen zouden daar naar verluidt gek op zijn.

En ja, u raadt het, ook dit bedrijf hing zijn wagentjes aan de woke-locomotief met een forse mengeling van gepigmenteerde vetrollen, trans en alles wat er zoal tussen de oren mogelijk is.

Intussen heeft de fabrikant echter gemerkt dat de winstcijfers de woke-rage niet gunstig gezind waren omdat de ongewekte klanten de zever niet wilden kopen. Er lopen in de VSA weliswaar talrijke dikke zwarte feministes en transpersonen van een onbestemd geslacht rond, maar zij behoren blijkbaar niet tot de clientèle die de Victoria’s Secret-lijn kopen (… of stelen…) Een Black-Lives-Matter-matrone, die de fabrikant voor ogen had als toekomstige klant, die draagt nl. geen veter-tanga. Die zou immers tussen de vetkwabben verdwijnen…

De Amerikaanse fabrikanten zijn dikwijls niet van de slimste – anders waren ze helemaal niet met de woke-waanzin begonnen (… nietwaar Bud?), maar slinkende winstcijfers, die verstaan ze als de beste. Of eerder: hun aandeelhouders.

En daarom, lieve kijkbuiskinderen, heeft de Victoria’s Secret fabrikant de woke-lijn overboord gegooid en zijn ze teruggekeerd naar de mooie, slanke sexy modellen.

4 gedachten over “Onderbroekennieuws

  1. Jullie beseffen toch dat de bedrijven puntjes krijgen als ze meedoen met de woke waanzin ? Of wat dachten jullie ?

    https://niburu.co/10001-artikelen/18611-grote-bedrijven-worden-via-social-credit-score-gedwongen-woke-te-gaan

    Steeds meer grote bedrijven schijnen maar één doel te hebben en dat is het promoten van de woke agenda.

    Ook al kost dit soms miljarden aan beurswaarde, toch gaan ze door, maar waarom doen ze dat?

    We hebben onlangs kunnen zien hoe een onervaren nieuwe marketing directeur het biermerk Budweiser volledig onderuit haalde door een reclamecampagne op te zetten met een transgender.

    Het gaat hier om een dame met de naam Alissa Heinerscheid, geboren als Alissa Gordon en een telg uit de rijke Joodse juweliersfamilie Gordon.

  2. De grote vraag is natuurlijk waarom al die bedrijven dat doen? Waarom buigen ze voor een ongeziene macht in de achtergrond? Want dat ze vrijwillig enorme verliezen lijden en een groot stuk marktaandeel opgeven is niet echt waarschijnlijk.

    De reden dat grote bedrijven dit doen is omdat ze worden gedwongen via een social credit systeem voor bedrijven.

    Dat systeem heet Coroporate Equality Index (CEI) en is een onderdeel van de Human Rights Campaign.

    Deze Human Rights Campaign staat onder leiding van Kelly Robinson, een dame die afkomstig is van de beruchte Planned Parenthood.

    De vader van Bill Gates was betrokken bij deze club die is opgericht door Margaret Sanger. (In the 1910s, Margaret Sanger began the family planning movement in the United States. While Sanger was not Jewish, Jews had an enormous impact on her activism.)

    Volgens de New York Post wordt de CEI met miljoenen dollars gefinancierd door de Joodse zakenman George Soros (HRC, which has received millions from George Soros’ Open Society Foundation among others, issues report cards for America’s biggest corporations via the CEI: awarding or subtracting points for how well companies adhere to what HRC calls its “rating criteria.”).

    Die CEI bepaalt of bedrijven wel of niet de maximale score krijgen van 100 punten. Hoe meer woke des te meer punten. Geen woke betekent puntenaftrek. En een slechte puntenscore betekent weer allerlei nadelen voor de bedrijven want ze krijgen nog maar moeilijk geld bij banken om maar een voorbeeld te noemen.

    Ze komen dan op een soort zwarte lijst terecht en worden vervolgens door de zakengemeenschap vakkundig gecanceld. En een dergelijke grap kan nog veel duurder uitvallen dan een waardeverlies van 15 miljard euro.

    Naast George Soros heeft ook Larry Fink, de Joodse CEO van Blackrock flink geïnvesteerd in de Human Rights Campaign. Fink heeft ook zitting in het bijna voltallige Joodse bestuur van het WEF.

Reacties zijn gesloten.