Wij hebben alle reden om fier te zijn op onze spoorwegen ! Wij halen een eerste plaats op infrastructuurvergoeding . Wij halen een tweede plaats op overheidssubsidie . Spijtig dat spoorwegstakingen niet op tabellekes voorkomen . Wij zouden zonder twijfel de eerste prijs wegkapen en andere landen ver achter ons laten .
Wie wordt er hier gesubsidieerd ?? De NMBS of de franstaligen & rode en loge mafia’s binnen de NMBS!!! Vooral de Luikse spoorweg “mafia” valt niet te onderschatten, als het er op aan komt de Vlaamse belangen te saboteren. Er is dan ook maar één oplossing = een totale splitsing, waarna men dan in Vlaanderen kan “proberen” de stal uit te mesten. Dit zal ook toelaten verschillende spoorverbindingen met Nederland te herstellen.(die nu onder druk van de franstaligen tegengehouden worden). Er kan dan ook eindelijk werk gemaakt worden van de IJzeren Rijn. Als Nederland blijft tegen wringen, moeten er dan maar door Vlaanderen “maatregelen van gelijke werking” genomen worden. In de grafieken zijn de gelijkenissen met Frankrijk treffend. Dit bevestigt dan ook dat Vlaanderen nog steeds, en steeds meer, een kolonie van Frankrijk is, via de door de franstaligen in België ingevoerde decadente franse toestanden. De NMBS is dan ook één der zovele schoolvoorbeelden, van domeinen waar Vlaanderen geplunderd en gesaboteerd wordt, met actieve medewerking van “collaborateurs en verraders” in Vlaanderen.(=verkozen door een meerderheid van het klootjesvolk).
Spijtig dat er in het tabelleke geen plaats was voor het aantal dagen eegs trein wegens staking. Wedden dat we daar ook op de eerste plaats gestaan hadden.
Wij hebben alle reden om fier te zijn op onze spoorwegen !
Wij halen een eerste plaats op infrastructuurvergoeding .
Wij halen een tweede plaats op overheidssubsidie .
Spijtig dat spoorwegstakingen niet op tabellekes voorkomen . Wij zouden zonder twijfel de eerste prijs wegkapen en andere landen ver achter ons laten .
Wie wordt er hier gesubsidieerd ?? De NMBS of de franstaligen & rode en loge mafia’s binnen de NMBS!!! Vooral de Luikse spoorweg “mafia” valt niet te onderschatten, als het er op aan komt de Vlaamse belangen te saboteren.
Er is dan ook maar één oplossing = een totale splitsing, waarna men dan in Vlaanderen kan “proberen” de stal uit te mesten.
Dit zal ook toelaten verschillende spoorverbindingen met Nederland te herstellen.(die nu onder druk van de franstaligen tegengehouden worden).
Er kan dan ook eindelijk werk gemaakt worden van de IJzeren Rijn. Als Nederland blijft tegen wringen, moeten er dan maar door Vlaanderen “maatregelen van gelijke werking” genomen worden.
In de grafieken zijn de gelijkenissen met Frankrijk treffend.
Dit bevestigt dan ook dat Vlaanderen nog steeds, en steeds meer, een kolonie van Frankrijk is, via de door de franstaligen in België ingevoerde decadente franse toestanden.
De NMBS is dan ook één der zovele schoolvoorbeelden, van domeinen waar Vlaanderen geplunderd en gesaboteerd wordt, met actieve medewerking van “collaborateurs en verraders” in Vlaanderen.(=verkozen door een meerderheid van het klootjesvolk).
Spijtig dat er in het tabelleke geen plaats was voor het aantal dagen eegs trein wegens staking. Wedden dat we daar ook op de eerste plaats gestaan hadden.
Dat zal niet gemogen hebben van de vakbonden.