Applaus vanuit islamitische rangen voor (zelf)moordpiloot (+ toevoeging)

File:F icon.svg      Flauwe grap of werkelijkheid?

Soutien à Andreas Lubitz, héro de l’Etat Islamique

Soutien à Andreas Lubitz, héro de l'Etat Islamique

Met als ondertiteling:Cette page pratique un humour particulier, les gens facilement offensables devraient s’en détourner. Bisous.’

Zie facebook

en bekijk ook de reacties.

Nvdr: dit profiel op facebook werd intussen verwijderd.

 

Identificatie volgens Aviation-business-gazette

UniqueID: A4833038
FirstName: Andreas Guenter
LastName: Lubitz
Street1: Am Spiessweiher 8
Street2: Montabaur
City: Rheinland Pfalz
State:
Zip: 56410
Country: GERMANY
Region: EU
MedClass: 3
MedDate: 062010
MedExpDate: 062015

 

Eén gedachte over “Applaus vanuit islamitische rangen voor (zelf)moordpiloot (+ toevoeging)

  1. Zie bericht van Michael Mannheimer!!!
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://michael-mannheimer.net/2015/03/26/copilot-der-airbus-ungluecksmaschine-war-islamkonvertit-er-steuerte-die-maschine-bewusst-gegen-den-berg/
    Deze webstek met het desbetreffende artikel was verschillende dagen “onbereikbaar”.
    Dit was alles geeft nog geen sluitende verklaring voor wie deze 2de piloot werkelijk was.
    Intussen poogt men van Andreas Gunter Lubitz een geestelijk gestoorde te maken, hetgeen minder gevaarlijker is dan een “tot de islam bekeerde” .
    Op de webstek van Hartgeld rubriek Kriege, stellen er zich dan ook vragen wie deze 2de piloot dan werkelijk was.
    Er wordt opnieuw de naam genoemd van Abbas G. (zie citaat)
    27.03.2015 :
    [14:00] Leserfrage-AT: Wer war wirklich Copilot?

    Zunächst einmal großen Dank, dass Sie dem LÜGENMEDIEN-Rummel die Stirn bieten. Da werden laufend Widersprüchlichkeiten präsentiert, dass einem übel wird. (Z.B. sollen die Passagiere nach über 7 Minuten 15°-Sinkflug – also alle werden schon aus den Sitzen gehoben – ruhig und gelassen geblieben sein!? Es sei denn, es hat diesen langen Sinkflug nie gegeben…)
    Dass Andreas L. tatsächlich Copilot gewesen sein soll, wird aufgrund der Krankschreibung immer unwahrscheinlicher. Sollte IN WAHRHEIT ein anderer auf seinem Platz gesessen haben – z.B. der gestern erwähnte Abbas G. – dann ist Hr. L. schon längst im Gewahrsam des BND verstorben worden… (Bei der franz. Pressekonferenz hat der Behördenvertreter auf die Frage nach den Namen der Piloten auffallend gereizt reagiert – warum?) Es wäre jetzt interessant zu wissen, ob sich Abbas G. irgendwo meldet, bzw. auftaucht. Wenn nicht, dann deckt man – wie im NSU-Skandal – wieder die WAHREN TÄTER durch einen perfiden Mord an einem Deutschen… (Das nennt sich dann “Rechtsstaat”.)
    Aber egal wie es kommen wird, Sie liegen GOLD-richtig mit Ihren Aussagen, dass die Politik diskreditiert wird! (Warum hätten einander Fr. Merkel, Hr. Hollande und Hr. Rachoy sonst zu einem Krisentreffen derart hektisch begegnen sollen? Das gab es m.W. nach einem Flugzeugabsturz noch nie – außer es war wie in diesem Fall ein ABSCHUSS!)
    Momenteel is er dan ook geen absolute zekerheid wat er zich juist heeft afgespeeld op de plaats van het drama. Dit geldt nog meer voor wie er de drijvende kracht achter is.
    Een technisch aspect komt niet aanbod in de media, namelijk waarom werd via de “remote-control” niet overgegaan tot het besturen van het vliegtuig vanop de grond(na uitschakeling van de transponder). In een dergelijk geval worden de piloten volledig buiten spel gezet.
    In alle geval weten ze in Parijs en Berlijn wat er zich juist heeft afgespeeld., en zeker waarom!!!
    Momenteel zitten we volop in de fase van het “verdrinken van de vissen” met behulp van de leugenpers.
    De ramp kan echter niet los gezien worden van de toestand in het Midden-Oosten en Oekraïne, de problemen in Griekenland, en de door China opgerichte AIIB bank.
    Het lijkt er dan ook op dat er een “signaal” werd gegeven!!! Toeval bestaat immers niet.

Reacties zijn gesloten.