We mogen gerust zijn: het leger onder de leiding van een N-BA minister waakt over onze ‘ere-koning en zijn ere-dame’. De andere (dames) moeten hun plan maar trekken.
Wie een zijtak van de stamboom wil steunen, verwijzen wij naar ‘Een Grote Familie’.
We mogen gerust zijn: het leger onder de leiding van een N-BA minister waakt over onze ‘ere-koning en zijn ere-dame’. De andere (dames) moeten hun plan maar trekken.
Wie een zijtak van de stamboom wil steunen, verwijzen wij naar ‘Een Grote Familie’.
Minder kàn officieel niet: Stuurman, Navigator, Matroos… en dààr moet zelfs een ex-koning aan voldoen.
Maar… dat dit nog steeds hoeft betaald te worden via de rekening van het Marinecomponent… is een héél ànder verhaal. 🙁
Hallo Jambon, Vandeput, Van Overtveldt, iemand thuis?
Waarvoor moest die dekmatroos eigenlijk mee?
Voor Paola?
Wie is dat, ‘paula’? Is dat de poetsvrouw of de was en plas vrouw? Is het wel een vrouw?
Wordt die betaald met belastinggeld? Walgelijk.
Er loopt soms nog zoiets door beeld op krukken, is dat de keukenhulp? Ook op onze kosten? Decadent.
Ach ja ze horen thuis bij de allochtonen en die hebben alleen maar ‘rechten’ en spreken nooit over ‘plichten’, die zwarte moslim in dat witte huis heeft dezelfde afwijking, de zwarten hebben ‘rechten’ maar geen plichten.
En binnenkort weer gebleit dat hij met zijn dotatie weer niet toekomt. Dat is al een reden genoeg om zijn roeiboot te verpatsen.
Uiteraard is iedere euro er een teveel maar langs de andere kant, als dat jacht maar een goede 11.000 euro per jaar kost met zoveel volk erbij, kan hij dat dan niet zelf betalen? Of las ik iets verkeerd?
Al die jaloezie moet toch stoppen, ze hebben gans hun leven gewerkt lijk een trekpaard voor het land en voor ons en nu krijgen ze amper genoeg om in armoede te leven op een klein bootje, gelukkig bestaat het leger nog om hun te helpen .Hoe kan een bevolking zo ondankbaar zijn, gelukkig dat de minister van landsverdediging nog een beetje compassie heeft met onze gepensioneerde koning
In de zeevaartschool leert men voor dek-officier (3de stuurman tot kapitein) , motoristen zijn geen dek-officier (vuile handen ?). Aan boord zijn dus drie mensen in staat om te dekken. Albert heeft waarschijnlijk zijn dek-kunsten geleerd aan boord van vaartuigen. ( voor nadere details ; tussen pot en pint)